Dagens outfit.

Dagens outfit.
Vad vore en blogg utan dagens outfit-inläggen. Enligt mig ingenting men har ni några invändningar mot det får ni väl skrika rakt ut i en kommentar eller nått. Men ja, vad ska jag skriva mer? Bara detta kändes lite kort. Okej, jag sitter i skolan och gör ingenting förutom att blogga vilket är ganska uppenbart att jag gör. Jag kommer troligen inte göra något vettigt idag i skolan men ska fika med en fin vän efter skolans slut.
Nu blev det svårare att komma på nått nytt intressant att skriva om, som om något jag skrivit om har varit intressant. Därför avslutar jag detta blogginlägg och återkommer väl snart igen.

Over and outfit.

Kommentarer
Postat av: sara

du är så jäkla kool med dagens outfit fast ännu koolare var du i verkligheten.

2010-05-11 @ 21:25:45
URL: http://sarajsoberstill.blogg.se/
Postat av: felix

alltså. tack men du, du kommer typ svimma när du ser mig efter min hårklippning!

2010-05-11 @ 22:11:59
URL: http://enlideris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0