Dagens outfit/en ruskig mustasch

Ruskig mustasch
Vad jag har förstått och fått höra av erfarna bloggare så är "dagen outfit-inläggen" förjävla viktiga. Kampen mot prostatacansern är också förjävla viktig så jag sparar min mustasch denna månad då mustaschkampen är i full gång. Det är dock inte min som syns på bilden. Min är inte riktigt så stor och tät. Men nästan.
Jag måste även sluta stå som en poppare på bilderna och ni behöver inte tänka på min hjulbenthet.
Men i övrigt känns det bra. Sitter i skolan, slutade 10 men ska vänta på att Hannah ska sluta vi halv 3. Då hinner man blogga lite och jag har förstått att det är viktigt att uppdatera ofta om man ska bli en känd bloggare och tjäna massa kosing på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0