Hej, jag luktar svett blandat med solskyddsfaktor. Tack för denna dag sol.

Årets varmaste dag. Tack.
Dagen spenderades ute vid stugan i Näset. Vi premiärade med nya båten. Det var mysigt. Det blåste dock lite kallt på älven. Det var mindre mysigt. Vi åt spagetti med burkköttfärssås. Det var mysigt. Jag saknar Hannah.

Ett längre mer värt inlägg kommer när jag har saker i min skalle som jag måste få ur mig.

Bilder från dagen:
Båt

Bröder

Adam

Mustasch och mamma

Notera mustaschen, svinkoolt.

Kommentarer
Postat av: lilla my

åååh! vad jag vill raka av dig din mustasch!! ^^

men jag vill pussa och krama på er alla! lilla pussvilgot!! saknar er tokar!

2010-05-15 @ 23:15:48
Postat av: felix

lägg av. min mustasch är råkool ju!

2010-05-15 @ 23:21:08
URL: http://enlideris.blogg.se/
Postat av: maltzorgen

jobbar på brännan ser ja!

2010-05-19 @ 16:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0