Nej, nu blommar asfalten.

Det här är alltså jag.

Hej och hå. Som rubriken redan sagt så blommar asfalten och Felix Benny Lidéri har spontanskapat en blogg efter en tråkig och lång lördag. Varför vet jag inte. Har redan mött en motgång då ett superlångt inlägg helt mystiskt försvunnit ut så jag gör ett nytt försök. Men ja, åter till bloggen. Jag kände helt sonika för att prova blogglivet men ni ska inte förvänta er en superblogg med snygg design, snyggt typsnitt, ständig uppdatering eller ens ett innehåll värt att läsa. Ni kommer kanske hata min blogg. Då behöver ni inte följa den.

Men vad ska bloggen innehålla? Inte en aning än. Det visar sig. Kritisera gärna bloggen och kom med åsikter och synpunkter om den då jag är ny i bloggvärlden.

Annars så är väl min blogg eran blogg och ert forum för diskutioner antar jag. Kommentera om ni känner för det och låt bli om du inte känner för det. Nu är klockan tolv och jag börjar bli trött så presentation om mig kommer väl senare kanske. Ni som läser detta känner nog mig redan.

Sov gott och sånt så ses vi väl här i bloggdimensionen.
Mmmbop and out.


Kommentarer
Postat av: Idalunder/Ellen Relander

Kritik: Du måste ändra bredden på bloggen om du ska ha sådär breda bilder, annars hamnar bilden under sidospaltgrejen!

2010-05-09 @ 00:08:29
URL: http://ellenrelander.blogg.se/
Postat av: Felix

Jo, jag såg det.. hur ändrar man det.

2010-05-09 @ 00:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0