Hej.

Tjörnekalv
Hej, jättedålig uppdatering här, eller hur? Men jag finner varken tid, ork eller motivation.
Min sommar har varit bra. Den har varit fin. Hannah har vart fin. Tjörnekalv var fint. Ja jag var ju där med ett gäng fina vänner. Det var väl sommarens händelse antar jag. Jag menar. Västkusten, Göteborg osv är saker jag aldrig upplevt förut så det var som utlandet. Fast ändå inte.
Nu har ett ytterst brutalt årstidsskifte ägt rum och det har blivit höst. Och jag har nyligen fått lite medgång när det gäller jobbjakt. Jag har fått hoppa in och vikarierat på fritidsverksamheten på Östervåla skola. Några timmar varje dag denna vecka och troligen lika nästa. Tänk er. Få leka, spela basket, innebandy, pyssla, rita, spela spel (med ett vakande öga över ett gäng lite yngre fina individer) och samtidigt få lön för saken. Jag hoppas dock på ett riktigt jobb så småningom. Nu börjar även dömningen. Det är kul.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0